Dag 2 (Medan) - Reisverslag uit Bukit Lewang, Indonesië van Barry Roggeveen - WaarBenJij.nu Dag 2 (Medan) - Reisverslag uit Bukit Lewang, Indonesië van Barry Roggeveen - WaarBenJij.nu

Dag 2 (Medan)

Blijf op de hoogte en volg Barry

17 Oktober 2012 | Indonesië, Bukit Lewang

Na de lange vlucht vanuit Amsterdam - Dubai - Jakarta - Medan, krijgen wij gelijk een stadstoer rond Medan.

Ondanks dat iedereen moe is en graag willen opfrissen ergert niemand deze toer te maken en ervaren diegene, die voor het eerst in Indonesië zijn, de cultuurschrok.

Met de becak rijden wij langs het Sultaans paleis, de Grand Moskee en het Velenkaniekerk. Hierna rijden wij eindelijk naar onze eerste hotel. Hotel Soechi.

Gesitueerd midden in het centrum is dit hotel een aanraader voor bezoekers aan Medan!

Iedereen is vroeg naar zijn kamer gegaan want gelijk de volgende dag vertrekken wij vroeg richting Bukit Lawang.

• 24 Oktober 2012 - 12:41

Ingrid:

Hi lieverds,
    Leuk om jullie avonturen te volgen....
    Pas wel op je trouwring in de jungle in bukit lawang...
    Hele mooie reis en liefs
    Ingrid

• 24 Oktober 2012 - 12:52

Ingrid:

PS Jullie zijn natuurlijk alweer een week weg en verder gereisd, ik dacht al...Hebben jullie het leuk?
    Hopelijk geen ringen kwijt geraakt bij de jungletocht en anders hebben ze op Bali nog mooie (ik heb er ook eentje in de aanbieding)

• 24 Oktober 2012 - 13:38

Anneke:

Lekker weer veel mooie dingen gezien,genietze en tot het volgende hoofdstuk